Sunday 10 February 2019

PUAN WANI BONGKAR RAHSIA BUAT JUALAN 800K SETAHUN!!!


BELAJAR OVERSEA, KERJA BAGUS, NOW BERGELAR SEORANG USAHAWAN

Salam, hye. Nama saya Wani, berasal dari Kedah.Sudah berkahwin dan ada anak comel 2 orang.

Ok ok, macam ni. Saya merupakan graduan Wellington University , New Zealand. Pulang ke Malaysia 2011 dan terus ditawarkan kerja di Public Bank HQ sebagai credit analyst.Belajar di NZ dengan tajaan penuh oleh JPA.


Kemudian pada 2013 saya menemui separuh lagi dari hati saya. Kami diijab kabul tahun 2013 selepas 6 bulan perkenalan.

Pekerjaan sebagai pegawai bank tahu tahu lah. Stress, pressure yang lain macam. Jam 7 am sudah keluar rumah.Jam 8 ,9 malam baru sampai rumah.Weekend pun kadang kadang perlu masuk office.Sedihnya…Paling tragis, kami pernah balik raya ke Kedah di pagi hari Raya, walhal cuti 5 hari time tu.

Keluar bulan pulang pun dengan bulan.

Saya tak tahan. Tambahan pula waktu itu, saya sudah 2 kali keguguran akibat stress kerja.

Kali ke 3 mengandung, saya ambil keputusan untuk berhenti bekerja.Yes, tekad dan keputusan yang amat berat dilakukan.Tinggalkan gaji yang sangat selesa. Sayang seribu kali sayang. Tapi bila difikirkan semula, keluarga, suami dan anak itu lebih utama.

2014 – 2016 saya tidak bekerja. Semuanya ditanggung suami tercinta.Kami hidup di kota raya KL secara sederhana. Masih menyewa di teres lama dan menggunakan Myvi sahaja. Kawan kawan lain semua dah naik pangkat, gaji apatah lagi. Jelesnya rasa.

Tekanan hidup di KL amat besar. Kesian suami yang perlu kerja keras.Siang dan malam. Saya tekad untuk bantu. Tak banyak pun x apa, asalkan ada. Jika tak boleh memudahkan dia, jangan pula menyusahkan.

Saya mula mencari jalan. Scroll FB, cari di internet,

Akhirnya...

Saya menemui Akademi Borong China. Mereka membantu usahawan or sesiapa sahaja yang baru nak bermula terjun dalam dunia niaga.

Modal kecil pun tak mengapa, modal besar apatah lagi.

Di Akademi Borong China, mereka bantu usahawan @ bakal usahawan yang nak memborong terus dari China.

Jika dulu, semua perlu ke China. Kini tak lagi.

Boleh beli barang secara Online jer. Mudah.Sangat mudah. Buat di rumah pun boleh sambil jaga anak anak.Mereka sediakan ebook, video panduan yang sangat lengkap.Sangat sesuai lah untuk saya yang suri rumah ini.

Dan paling best, support group di telegram, whatsapp dan FB juga ada. Customer servis layan semua masalah 24/7 sehari dan 7 hari seminggu. Sempoi dan santai.

Kini, sejak kenal dengan team diorang ni, saya dah pandai beli barang dari China thru online.Beli dari website Taobao dan 1688.com. Then saya jual pula di Shopee. Senang jer keja.Sambil jaga anak anak.

Semua panduan ni, team Akademi Borong China inilah yang ajar.

Jika saya boleh, anda juga PASTI BOLEH. Kita sama sama belajar, kita sama sama berniaga.Part time ok, full time lagiilah ok.

Beli barang dari China tak perlu banyak kontena, 1 barang je pon boleh. Kawan saya hanya membeli sebuah jam tangan original kemudian menjual semula di shopee. Sekarang beliau sudah menjadi usahawan jam tangan yang berjaya.

Ilmu yang saya dapat dan saya praktik ni ada.Saya nak share pula dengan anda.Simple je.


Sebulan sales di SHOPEE macam ni. OK ke SANGAT OK atau GILA LAH OK. Ini sales bulan 12 tau.Baru lagi.

Orang lain nak berniaga juga di Shopee.Tapi sales sendu jer kan? Hidup segan mati tak mahu. Tapi, team kami boleh jer buat. Bukan biasa biasa pulak tu.

Ilmu SHOPEE dan buat sales ni penuh dengan RAHSIA dan JURUS.

Nak tahu lebih lanjut?
KLIK SINI




0 comments:

Post a Comment

Anda boleh tinggalkan komen di tempat yang telah disediakan..