Sunday 15 January 2012

Yuna penyanyi hebat


SEMUA orang berkata Datuk Siti Nurhaliza adalah penyanyi nombor satu negara. Memang tidak dinafikan kehebatan yang dimiliki oleh Siti sehinggakan namanya masih lagi kekal bertahan sehingga hari ini.

Apa sahaja yang Siti lakukan pasti akan mendapat sambutan. Peminat-peminat tegar penyanyi ini cukup hebat menyokong kerjaya seni Siti sampai dia mampu bertahan selama ini.
Sebagai pemerhati industri muzik tanah air, saya melihat Yuna mempunyai potensi untuk menjadi hebat seperti Siti. Kelebihan yang dimiliki oleh Yuna cukup luar biasa apabila dia mampu mencipta lagu dengan baik dan melekat di telinga peminat.
Satu persatu lagu-lagu yang dikeluarkan oleh Yuna berjaya mendominasi carta-carta radio tanah air. Tak cukup dengan itu, Yuna juga berjaya merangkul beberapa anugerah besar dan menewaskan nama-nama besar yang lain.

Paling penting Yuna harus menjaga disiplin dan sentiasa berinteraksi dengan peminat. Bila adanya interaksi dengan peminat barulah peminat akan rasa dihargai dan terus menyokong kerjaya seni Yuna sampai bila-bila.
Lagi satu pesan saya agar Yuna tidak lupa diri dengan kejayaan yang dikecapinya hari ini. Moga Yuna mampu memberikan yang terbaik dalam kerjayanya dan dilimpahi rezeki tak putus-putus.


0 comments:

Post a Comment

Anda boleh tinggalkan komen di tempat yang telah disediakan..