Thursday 19 January 2012

bermain game ular di u-tube

Assalammualaikum dan salam sejahtera,

Di petang yang sunyi ini aku nak share satu tutor dengan korang. Benda nie korang boleh main time bosan-bosan nanti..So,aku nak ajar korang cara maen game ular di utube. Tak percaya?? Mari tengok aku buat..Aku bagi screenshoot lagi..



1.korang bukaka web nie www.youtube.com
2.korang cari dulu mana-mana video.
3.aku nak korang PLAY video itu tak payah lama pon tak apa,0.01 pon dah cukup.
4.Lepastu korang tekan pause dan bagi timeline video itu 0.00.
5.sekarang aku nak korang tekan kat keyboard,left arrow button(butang kiri) jangan lepaskan tau, lepas itu korang tekan up arrow button.
6.maka muncullah ular yang berbentuk bulat..enjoy.

0 comments:

Post a Comment

Anda boleh tinggalkan komen di tempat yang telah disediakan..