Tuesday 1 January 2013

Mengunci Pendrive Dengan Software



Assalammualaikum dan salam sejahtera..
USB Flash drive adalah salah satu cara yang paling mudah untuk memindahkan data. Tetapi apa yang berlaku apabila anda hilang pemacu USB anda yang mempunyai beberapa fail penting yang anda tidak mahu berkongsi. Atau lupa USB anda di atas meja pejabat anda dan bimbang tentang data yang anda muatkan ke dalam pendrive USB anda. Data dalam Drive USB Flash adalah dilindungi oleh kata laluan. Semua orang termasuk anda mahu pendrive dilindungi dengan kata laluan, yang membolehkan anda untuk melindungi data di dalam pemacu USB anda dengan menggunakan software yang percuma.


Penggunaan aplikasi ini adalah begitu mudah hanya memuat turun aplikasi pada PC Windows anda dan memasang aplikasi. Selepas pemasangan, kotak dialog baru muncul pada skrin Windows anda meminta anda untuk menyambung pemacu USB ke komputer.


"USB Flash Security" membuat dua kawasan di USB Flash Drive berikut:
1.Kawasan yang kecil kira-kira 0.5MB untuk menyimpan "Release Tools"
2.Kawasan menyimpan data yang anda mahu melindungi

Permintaan tersebut mempunyai kedua-duanya versi percuma dan berbayar dan boleh didapati untuk kedua-dua versi 32-bit dan 64-bit Windows XP, Windows Vista, Windows 7 dan Windows 8. All in All, USB Flash Security adalah satu penyelesaian yang mudah dan berkesan untuk mengunci USB Flash Drive anda.


Anda semua boleh memuat turun melalui official page tersebut. USB FLASH SECURITY


0 comments:

Post a Comment

Anda boleh tinggalkan komen di tempat yang telah disediakan..