Monday 10 December 2012

Keylogger di Mozilla Firefox

Assalammualaikum dan salam sejahtera...Anda apa khabar?? sihat??Hari yang begitu bosan ini KK duk pikir idea untuk memajukan blog ni..Ternyata tidak keluar idea-idea yang bernas...hmmm. Tak apa lah KK redha je..ok hari ini KK nak berkongsi dengan korang semua cara membuat keylogger di Mozilla Firefox..
Tak tahu apa itu keylogger??Sila Google ye..sini bukan kaunter pertanyaan..Tp yang penting KK membahaskan tentang software keylogger..Bunyi macam menarik ja..hehehehe..Mari kita mulakan..

1.Korang kena download add-ons keylogger.kemudia install di mozilla firefox.
2.Lepas dah install sila restart mozilla firefox korang..
3.Buka semula mozilla firefox korang dan tekan Alt+L, kemudia satu popup keluar meminta anda      memasukkan password.Anda sekadar menekan "enter".


4.Setelah anda menekan enter satu windows baru akan keluar untuk menunjukan keylogs yang telah di tangkap.senang je kan??

Kini korang tidak perlu risau dengan adik korang semasa dia menggunakan komputer korang. Isteri/suami tidak perlu khuatir dengan pasangan anda yang online lewat-lewat malam.kekekeke

#ini untuk pembelajaran/pengetahuan sahaja,sebarang risiko KK tidak bertanggungjawab. Dosa tanggung sendiri ok..Jumpa lagi..

0 comments:

Post a Comment

Anda boleh tinggalkan komen di tempat yang telah disediakan..