Monday 10 September 2012

Bactrack 5 r3


Backtrack adalah berasaskan Linux penembusan ujian keselamatan yang profesional, membantu dalam keupayaan untuk melaksanakan penilaian dalam persekitaran semata-mata khusus untuk hacking. Tidak kira  korang memasang backtrack, boot dari DVD Live atau thumbdrive, pengagihan penembusan telah disesuaikan ke setiap pakej, skrip konfigurasi kernel, dan tampalan semata-mata untuk tujuan penguji penembusan.


Sebelum ni KK pernah post pasal Backtrack 5 r1,kini korang boleh mencuba Backtrack 5r3. Kapasiti Backtrack 5r3 lebih kurang 3.0GB. Korang boleh terus ke laman web rasmi Backtrack untuk memuat turun.   Sila ke laman web Backtrack 5r3 untuk memuat turun. Untuk memuat turun korang diberi 2 pilihan sama ada terus download atau mendaftar terlebih dahulu kemudian download.
Korang boleh ikut cara yang kk buat diatas. Pada Architecture korang boleh pilih nak 32bit atau 64bit bergantung kepada keupayaan komputer korang..Kalau komputer dah memang guna 32bit jangan gatal tangan donwload Bactrack 5r3 64bit.