Saturday, 18 August 2012

SELAMAT HARI RAYA

Assalammualaikum,
KK mohon maaf kerana semenjak dua menjak ni jarang buat post. Maklumlah busy dengan kerja hehehe..
KK harap korang sihat la yer..kalau tak sihat pun buat-buat je sihat..KK bukan tahu pun..

Di kesempatan ini KK mahu mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin. Kalau ada kata KK yang menyinggung perasaan korang maafkan la yer.. KK pon manusia macam korang jugak tak terlepas dari buat kesalahan.

Bagi yang pulang ke kampung tu KK harap korang berhati-hati dijalan raya. Akhir kata dari KK Selamat Hari Raya Aidilfitri.

~Pandu Cermat Bini Selamat~

Reactions: