Tuesday 6 March 2012

Bukan Kerana Nama


Assalammualaikum dan salm sejahtera,,
Pagi tadi kita telah disiarkan berita tentang kejatuhan 4 laman web yang menghina islam. Berita tersebut disiarkan di Metro Online dan di akhbar Metro. Pihak yang telah menjayakan operasi ini digelar sebagai Dragon Force,tidak lupa juga crew-crew hacker lain yang terlibat. Saya sebagai salah seorang ahli daripada Dragon Force berbnyak-banyak bersyukur ke hadrat ilahi. Tanpa pertolongan daripada yang maha Esa kita tidak dapat menjayakan operasai begini.


Untuk pengetahuan korang semua, Dragon Force bukanlah mencari populariti dengan menjayakan operasai seumpama ini. Ia sebagai keperihatinan sebagai umat islam yang tidak mahu agama Islam di pandang rendah sebegitu. Memang dulu Dragon Force pernah menggegarkan dunia cyber dengan menggodam laman web kerajaan Malaysia. Tapi kini mereka kembali untuk membersihkan nama Dragon Force. Bukan laman web manghina islam sahaja  malah terdapat group-group yang keruntuhan akidah juga ditumpaskan cuma ia tidak di hebahkan.
Mungkin ada diantara korang tidak tahu siapakah mereka yang bergelar Dragon force. Nak sertai mereka?? Mari ikuti perkembangan mereka di group facebook.